Εκτύπωση

26 Μαρτίου 2015

Κατανάλωση: οι κινέζες που πίνουν κρασί είναι στη μόδα

Η InterRhône πραγματοποίησε μια έρευνα * για τους Κινέζους καταναλωτές, τον Φεβρουάριο του 2015. Στόχος ήταν να κατανοηθούν καλύτερα οι καταναλωτικές τους συνήθειες και να κατανοηθεί επίσης η αγοραστική συμπεριφορά τους.

Η πρώτη σημαντική τάση ορόσημο της έρευνας είναι η ηλικία κατά την οποία οι Κινέζοι καταναλωτές ήπιαν το πρώτο ποτήρι κόκκινου κρασιού: περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (54%) άρχισαν την κατανάλωση οίνου όταν ήταν κάτω των 25 ετών . Στη συνέχεια, το ποσοστό πέφτει καθώς η ηλικία προχωρεί.

 

Μια άλλη πληροφορία που εξάγεται από τη μελέτη είναι ότι οι γυναίκες καταναλώνουν κρασί, επειδή είναι ένα μοντέρνο ποτό, επειδή το άμεσο κοινωνικό περιβάλλον καταναλώνει κρασί και έτσι κάνουν το ίδιο. Ως εκ τούτου, καταναλώνουν κρασί με την οικογένεια ή τους φίλους τους, αλλά κυρίως για τους εαυτούς τους. Αυτή η συμπεριφορά διαφέρει από τη συμπεριφορά των ανθρώπων που αγοράζουν κρασί για την επιχείρησή τους, για τα επαγγελματικά γεύματα ή για επιχειρηματικά δώρα. Η καλή είδηση είναι ότι αυτοί οι δύο τύποι της κατανάλωσης συνυπάρχουν σε ένα πλαίσιο δημοσιονομικών περιορισμών για τα επιχειρηματικά δώρα.

Τοπογραφικά σχετικά με τις προτιμήσεις τους όσον αφορά την προέλευση, 9 στις 10 γυναίκες λένε ότι η Γαλλία είναι το μεγάλο φαβορί ως χώρα προέλευσης οίνου, πολύ πιο μπροστά από την Αυστραλία και την Ιταλία. Υπάρχει ένας αυξανόμενος ανταγωνισμός από τις δύο χώρες, μετριάζει ο διευθυντής μάρκετινγκ. Πριν δύο ή τρία χρόνια, η Γαλλία είχε μια υπερ-δεσπόζουσα θέση στην κατάταξη κατανάλωσης ... Αυτή η θέση διαβρώνεται κάπως, αφού οι Κινέζοι ανακαλύπτουν ότι υπάρχουν και άλλα κρασιά.

 

* Η μελέτη διεξήχθη με το ινστιτούτο έρευνας CTR. Το δείγμα καλύπτει ένα φάσμα από 512 γυναίκες που καταναλώνουν κόκκινο κρασί, ηλικίας 19-45 ετών, που ζουν σε τρεις πόλεις: Πεκίνο, Guangzhou και Σαγκάη