Εκτύπωση

24 Ιανουαρίου 2017

Οι έξι τάσεις οινικής επικοινωνίας για το 2017

Που θα πρέπει να βασισθεί η επικοινωνία για το κρασί το 2017; Ο Jeanne Peron της Marketing Benson, προσδιορίζει έξι τάσεις για το τρέχον έτος και για την αμεσότητα με τους καταναλωτές που ψάχνουν.

 

1η Προσαρμογή

Η στόχευση στο μαζικό μάρκετινγκ όλο και περισσότερο τελειώνει. Θεωρείται πλέον ότι το marketing της μαζικής κυκλοφορίας δεν αγγίζει τον καταναλωτή, η πρόκληση τώρα είναι να επιτευχθεί ο στόχος ατομικά. Στην έρευνα των καταναλωτών ένα προϊόν κατ 'εικόνα τους, θα τους διαφοροποιήσει χωρίς να τους περιθωριοποιήσει.

Δημιουργήστε μια σειρά από ετικέτες για ένα εμπορικό σήμα, εξατομικευμένων επιλογών.

 

2η Κοινωνικό εμπόριο

Το κοινωνικό εμπόριο θα αυξήσει τις ροές αγοράς που εκτελούνται απευθείας από τα social media. Το Facebook έχει προσθέσει πρόσφατα μία ηλεκτρονική σελίδα boutique σε απευθείας σύνδεση για να εισέρχεστε σ’ αυτήν . Για το κρασί, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται, αλλά εξακολουθεί να παραμένει έμπιστο κανάλι διανομής, θα μπορούσε να αλλάξει η κατάσταση των κύριων παραγόντων, όπως είδαμε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

 

3η Εικονική πραγματικότητα

Ξεκινώντας το 2016, η εικονική πραγματικότητα είναι πιθανό να εκραγεί το 2017. Περιοχές παραγωγής κρασιών έχουν ήδη κάνει εφαρμογές που παρέχουν μια εικονική εμπειρία πραγματικότητας σε κατάστημα κρασιών.

 

4η Αμεσότητα

Με ιδιωτικές πωλήσεις για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, στα διαθέσιμα βίντεο συγκεκριμένης χρονικής περιόδου (Snapchat, ιστορίες στο Instagram), η αμεσότητα είναι ένα όπλο που πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή. Η έλξη έγκειται στην επείγουσα ανάγκη να δούμε το βίντεο πριν εξαφανιστεί το περιεχόμενό του . "΄Η τώρα ή ποτέ! ".

 

5η Live video και αλληλεπίδραση

Με την άφιξη του Periscope, στο Facebook live, η τεχνολογία είναι πλέον προσιτή σε όσους θέλουν να δημιουργήσουν τα δικά τους βίντεο και να μεταδώσουν ζωντανά το περιεχόμενό τους, ενώ επιτρέπεται και η αλληλεπίδραση μεταξύ του ατόμου που δημιουργεί το βίντεο και εκείνων που το παρακολουθούν. Για την επικοινωνία του κόσμου του κρασιού, αυτό είναι ένας ακόμη τρόπος για να οικοδομήσουμε μια στενή σχέση με την κοινότητα.

 

6η Η ανάσταση στην Εκτύπωση

Το χαρτί θα επιστρέψει! Και αυτό δεν θα γίνει για να αντικαταστήσει, αλλά για να συμπληρώσει τις ψηφιακές εφαρμογές. Η σπανιότητα της εκτύπωσης την καθιστά επιθυμητή για τους καταναλωτές. Η Airbnb ως απόδειξη, ο ψηφιακός αυτός γίγαντας ενισχύοντας αυτή την τάση, εγκαινιάζει το περιοδικό της, το Mooks.