5 Οκτωβρίου 2011
Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 8.500 φίλους του κρασιού από την Εταιρεία On line Market Intelligence (ΟΜΙ) έγινε προσπάθεια να εντοπιστεί η συμπεριφορά των Ρώσων καταναλωτών όταν αγοράζουν κρασί αυτή τη στιγμή.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα βασικά κριτήρια για την επιλογή του κρασιού στα καταστήματα είναι η τιμή (απάντηση που επιλέγει το 50% των ερωτηθέντων) και η χώρα προέλευσης το 43%.
Η θέση των κρασιών στα ράφια των καταστημάτων, σύμφωνα με το εμπορικό σήμα είναι σημαντική για το 26% των ερωτηθέντων. Επιπλέον, το σήμα του παραγωγού των κρασιών έχει πολύ μεγαλύτερη για τους άνδρες από ό, τι για τις γυναίκες (33% για τους άνδρες έναντι 21% για τις γυναίκες).
Περίπου το 20% των ερωτηθέντων έδωσε θετική απάντηση στο ερώτημα σχετικά με τις ενδείξεις της ετικέτας και ειδικά του αλκοολικού βαθμού.
Το 14% των ερωτηθέντων κάνουν τις επιλογές τους ανάλογα με την περιεκτικότητα σε σάκχαρα στο κρασί. Μόνο το 11% των ερωτηθέντων συνδυάζουν την κατανάλωση του κρασιού με συγκεκριμένο προϊόν όπως κρέας ή ψάρι.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι σε αντίθεση με πολλές άλλες κατηγορίες προϊόντων, η φήμη και η αξιοπιστία δεν αποτελούν βασικές αξίες για την επιλογή του κρασιού. Το βασικό κριτήριο παραμένει η τιμή αγοράς των προϊόντων