Εκτύπωση

1 Αυγούστου 2012

Ολυμπιακοί Αγώνες: Οι κάβες Oddbins προβάλλουν ... τις δυσκολίες επικοινωνίας

Σύμφωνα με τον κανονισμό της Λονδρέζικης Επιτροπής των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων (LOCOG), απαγορεύεται σε όλα τα καταστήματα του Λονδίνου,

που δεν είναι επίσημοι εταίροι της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ), να χρησιμοποιούν τα λογότυπα και την ορολογία που σχετίζονται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Προσπαθώντας να αποδείξει τον παραλογισμό των πολλών μέτρων που ρυθμίζουν το marketing των Ολυμπιακών Αγώνων, η αλυσίδα οίνων Oddbins έχει ξεκινήσει μια επικοινωνιακή εκστρατεία που επικεντρώνεται σε αυτές τις απαγορεύσεις. Με αφίσες αναδεικνύουν τους περιορισμούς και την λογοκρισία, ιδιαίτερα όταν δεν μπορεί ν’ αναφερθεί το όνομα των υποστηριζόμενων ομάδων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Oddbins, Ayo Akintola περνάει στην αντεπίθεση, προκειμένου οι μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν τα εκατομμύρια ώστε να είναι εταίροι με τη ΔΟΕ, να μπορούν να επωφεληθούν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Τα 35 καταστήματα των Oddbins στο Λονδίνο θα πρωταγωνιστήσουν εναντίον αυτών των παράλογων κανόνων, στο πλαίσιο του απόλυτου σεβασμού. Προσφέρουν επίσης σε όποιον αγοράζει κρασί από τα Oddbins φορώντας παπούτσια Nike και έχει κλειδιά στην τσέπη του Vauxhall, μια RBS MasterCard, ένα iPhone, και μια απόδειξη για την αγορά μιας Pepsi στα KFC, έκπτωση 30% στο λογαριασμό των καταστημάτων τους.