Εκτύπωση

14 Ιουλίου 2014

Μετά από το Χονγκ Κονγκ, η Σιγκαπούρη βλέπει τον εαυτό της ως το νέο λιμάνι εισόδου κρασιών στην Ασία

Η κινεζική αγορά έχει σημειώσει στασιμότητα στις εισαγωγές οίνου το 2013 (η οποία έγινε ιδιαίτερα αισθητή στο Χονγκ Κονγκ, Ειδική Διοικητική Περιφέρεια της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας)

και οι διεθνείς φορείς φαίνεται να ξαναβρίσκουν το δυναμικό της αγοράς στην Σιγκαπούρη, η οποία δεν έχει αμφιταλαντεύσεις. Πολλοί θεωρούσαν τη Σιγκαπούρη ως μια μικρή αγορά, στη σκιά της Κίνας, του Χονγκ Κονγκ και της Ιαπωνίας. Αλλά πλέον αντιλαμβάνονται ότι δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μια αγορά από μόνη της, αλλά σαν ένα κομβικό σημείο για το υπόλοιπο της Νοτιοανατολικής Ασίας. Με την ιδανική γεωγραφική θέση, η μεγαλούπολη - κράτος είναι πράγματι μια ουσιαστική βιτρίνα στην περιοχή, και μια αγορά δοκιμής για την ανάπτυξη εξαγωγών.

 

Η συνεχής αύξηση της κατανάλωσης οίνου στην Σιγκαπούρη συνοδεύεται από ένα συγκεκριμένο επίπεδο άνετης διαβίωσης και από δυτικότροπες συνήθειες για την περιοχή (με αριθμό εκατομμυριούχων που αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς: έχει διπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια). Στη Νοτιοανατολική Ασία, η Σιγκαπούρη είναι η πρώτη εξαγωγική αγορά για τα γαλλικά κρασιά και τα οινοπνευματώδη ποτά. Αν πάρουμε το σύνολο της ασιατικής ηπείρου, η Σιγκαπούρη κατατάσσεται στην τρίτη θέση (πίσω από την Κίνα και την Ιαπωνία).