Εκτύπωση

6 Ιουλίου 2017

Το Carrefour ενισχύει τις συμβάσεις του με τους συνεταιρισμούς του Languedoc Roussillon

Με επικεφαλής τον Didier Thibaud, ο οίκος Johanes Boubée εξασφαλίζει τον ανεφοδιασμό 5600 καταστημάτων σε όλη τη Γαλλική επικράτεια.

Με την ανακοίνωση των 12 νέων συμβάσεων, το κέντρο αγορών κρασιών του μεγάλου δικτύου διανομής συνεργάζεται μαζί με τους συνεταιρισμούς του Νότου για την αξιοποίηση του προϊόντος τους. Μία συμβολική πράξη υποστήριξης για να εκτονωθεί η δυσαρέσκεια, που προήλθε από τις διαμαρτυρίες των Γάλλων παραγωγών, που αφορούσαν την ανάμειξη γαλλικών και ισπανικών κρασιών.

Η συνεργασία ολοκληρώθηκε , όταν πλέον βγήκαν από το στόχαστρο των εξαγριωμένων οινοποιών του Languedoc τα bag in box των οποίων δεν διακρινόταν η προέλευση, και η μεγάλη διανομή στη Γαλλία λιανικής αύξησε την υποστήριξή της στους αμπελώνες του Languedoc. Μετά από τα διάφορα ανοιχτά θέματα το δίκτυο του Carrefour υπενθύμισε ότι θα δημιουργήσει «μια ειδική σήμανση για να ενισχύσει τη Γαλλική προέλευση στο ράφι» και ανακοινώσε δραστηριότητες για την αξιοποίηση των γαλλικών κρασιών από τις 8 έως 14 Αυγούστου.

Όμως το Carrefour προχωρεί περισσότερο με την κινητοποίηση του να αυξήσει την προσφορά της γαλλικής παραγωγής της Μεσογείου. Σύμφωνα με δήλωση του negociant Johanes Boubée (κέντρο αγορών του Carrefour), «Δώδεκα νέες εμπορικές συμφωνίες υπεγράφησαν με τους συνεταιρισμούς από τις κύριες οινοπαραγωγές περιοχές της Νότιας Γαλλίας (Aude, Herault, Gard και Gers)». Περίπου 45 000 εκατόλιτρα οίνου, με τριετείς συμβάσεις που θα ισχύουν από τα μέσα του 2017. Πρόκειται για την αναβίωση της γκάμας κρασιών La Francette, του Languedoc που επανενεργοποιήθηκε το περασμένο έτος. Αυτή η σειρά πούλησε στο εμπόριο 2,5 εκατομμύρια λίτρα το 2016, ενώ 3,5 εκατομμύρια λίτρα προβλέπονται για το 2017 (+ 40%).

Συνολικά, 56 γαλλικοί οινοποιητικοί συνεταιρισμοί είναι επί του παρόντος οι εταίροι του οίκου Johanes Boubée, που ανακοίνωσε ότι «θα στηρίξει τους αμπελουργούς στην ανάπτυξή τους μέσω του καλύτερου προσδιορισμού ποικιλιών με υψηλό εμπορικό δυναμικό.»