Εκτύπωση

28 Μαΐου 2019

Προβολή από την ΕΕ (DG Trade Communication Unit) στην Ιαπωνία των ελληνικών προϊόντων Γεωγραφικών Ενδείξεων (GI) ως αντιπροσωπευτικών προϊόντων Γεωγραφικών Ενδείξεων της ΕΕ


Μοναδική διαφήμιση και προβολή των ελληνικών τροφίμων Γεωγραφικών Ενδείξεων (GI), της ελληνικής γαστρονομίας και του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, συνιστά η προβολή της χώρας μας στο ιαπωνικό καταναλωτικό κοινό από τον επίσημο λογαριασμό tweeter της ΕΕ (DG Trade Communication Unit),

ως αντιπροσωπευτικής χώρας της ΕΕ, υψηλού lifestyle και υψηλής γαστρονομίας, σε μια περίοδο που οι Ιάπωνες είχαν ταυτίσει την Ελλάδα με την οικονομική κρίση. Για πρώτη φορά, σε επίσημη διαφημιστική εκστρατεία της ΕΕ επιλέγεται η Ελλάδα για να προβληθεί η ευρωπαϊκή ταυτότητα ποιότητας τροφίμων υψηλών προδιαγραφών και καταναλωτικών προτύπων, ενώ από τον επίσημο λογαριασμό της DG Trade προβάλλονται στην Ιαπωνία τα ελληνικά προϊόντα «φέτα», «ελιές Καλαμάτας», «ούζο», «μαστίχα», «ελληνικό ελαιόλαδο», κρασί κλπ, ως αντιπροσωπευτικά ευρωπαϊκά προϊόντα Γεωγραφικών Ενδείξεων (GI), υψηλής ποιότητας. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες ίσως επιτυχίες της ελληνικής οικονομικής Διπλωματίας, αν όχι η μεγαλύτερη, στο πεδίο της επικοινωνιακής πολιτικής της ΕΕ.


Αυτά αναφέρει σε ενημέρωση που απέστειλε το ΟΕΥ της ελληνικής πρεσβείας στο Τόκυο η οποία αναφέρει επίσης ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη διαφημιστική εκστρατεία της Ελλάδος στο ιαπωνικό κοινό στην ιαπωνική γλώσσα και μάλιστα χωρίς κόστος, στην οποία προβάλλεται η ταύτιση της ελληνικής με την ευρωπαϊκή ταυτότητα.

Για να δείτε τις δυνατότητες που προσφέρονται στους Έλληνες εξαγωγείς και ολόκληρη την επιστολή του ΟΕΥ στο Τόκυο πατήστε ΕΔΩ και το βίντεο