Εκτύπωση
PDF

17 Μαρτίου 2016

Έξι αναδυόμενες τάσεις για το marketing στο κρασί



Η Lulie Halstead, διευθυντής του Wine Intelligence, παρουσίασε στις 15 Μαρτίου στην Prowein, έξι αναδυόμενες τάσεις στον κόσμο της κατανάλωσης. Στόχος να δώσει ιδέες στον κόσμο του κρασιού.

Ποιες τάσεις αναδύονται στον τομέα του marketing κρασιού; Το Wine Intelligence εντόπισε έξι τάσεις για να εμπνευστούν οι επισκέπτες της Prowein.

Παραμετροποίηση

Παρούσα ήδη στο χώρο της μόδας το pret-a-porter και κυρίως στα παπούτσια, η παραμετροποίηση ανταποκρίνεται σε μια ανάγκη για την εξατομίκευση των προτιμήσεων του καταναλωτή. Η παραμετροποίηση στοχεύει ώστε να δημιουργηθούν μοναδικά προϊόντα ανταποκρινόμενα στην εικόνα του αγοραστή. Ορισμένες εταιρείες το έχουν κατανοήσει και προσφέρουν ήδη ετικέτες με την ταυτότητα του πελάτη.

Διαφάνεια

Σκοπό αποτελεί η μεταβίβαση ενός σαφούς μηνύματος προς τον καταναλωτή, ιδίως όσον αφορά τις τιμές. Σήμερα έχουν πολλαπλασιαστεί τα μέσα πληροφόρησης μέσω των κινητών τηλεφώνων και οι καταναλωτές μπορούν τώρα να προβαίνουν σε συγκρίσεις. Η διαφάνεια ισχύει και για την ιχνηλασιμότητα, καθώς και για πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες μεταφοράς και αποθήκευσης.

Ευημερία

Η ευημερία δεν αφορά μόνο τη φυσική σωματική κατάσταση, αλλά και την κοινωνική θέση. Οι καταναλωτές βρίσκονται σε αναζήτηση μιας ισορροπημένης ζωής, χωρίς παραχωρήσεις για τις στιγμές χαλάρωσης και ευθυμίας. Πολλά διατροφικά προϊόντα απεικονίζουν αυτή την τάση, όπως η μπύρα με γεύση τσαγιού.

Το μικρότερο

Ικανοποιεί τις ανάγκες της γενιάς των «Millennials» η οποία αναζητά συσκευασίες προσαρμοσμένες στον πιο νομαδικό τρόπο ζωής τους και ευθυγραμμίζονται με το πορτοφόλι τους. Στην Αυστραλία, ένα κατάστημα κρασιού μπορεί να πωλεί μόνο το μισό μπουκάλι κρασιού. Στην Γαλλία, το Wine in Tube επιτρέπει να αγοράσεις το ισοδύναμο ενός ποτηριού κρασί. "Αυτό το είδος της συσκευασίας μπορεί να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία", αναφέρει η Lulie Halstead του Wine Intelligence. Πράγματι, αυτές οι μικρές συσκευασίες συχνά πωλούνται ακριβότερα από την κανονική συσκευασία.

Η στιγμή

Ο καταναλωτής δεν θέλει να περιμένει και θέλει να εξυπηρετηθεί αμέσως. Εδώ αναφέρεται η περίπτωση με την άμεση παράδοση των αγαθών που παραγγέλθηκαν μέσω του Διαδικτύου. Στο χώρο της εστίασης, οι εφαρμογές των κινητών τηλεφώνων επιτρέπουν να πληρωθεί ο λογαριασμός το συντομότερο και ο καταναλωτής απαιτεί να μην περιμένει.

Εξειδίκευση

Αυτή η τάση αναφέρεται στο γεγονός ότι ο καθένας από εμάς είναι προικισμένος για κάτι συγκεκριμένο και δεύτερον ότι ο καταναλωτής αισθάνεται χαμένος από την ποικιλία των προσφορών. Τα εστιατόρια προσφέρουν ένα πολύ μικρό κατάλογο κρασιών ή εξειδικευμένο γύρω από ένα μόνο προϊόν, όπως π.χ. με ποιο κρασί καταναλώνεται ένα συγκεκριμένο φαγητό (ακόμη και με ένα τηγανητό αυγό).

 

 

Πρόγραμμα «ΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑ»

Επιστημονική Συνεδρία

Ημερίδα για τον Αττικό αμπελώνα

19/12/2022

Εισήγηση Μάρκου Χρήστου, Προέδρου της ΚΕΟΣΟΕ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη, Αναπληρ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Δ. Γραμματικού, ΥΠΑΑΤ

Εισήγηση Σ. Γεωργάκη, Πρόεδρος ΑΟΣ Κορωπίου


Κλωνική επιλογή στην ελληνική αμπελουργία

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών και των παρεμβάσεων στην Επιστημονική Συνεδρία που διοργάνωσε η ΚΕΟΣΟΕ σε συνεργασία με τα Εργαστήρια Αμπελολογίας του Γ.Π.Α. και Αμπελουργίας του Α.Π.Θ. στο Γεωπονικό Παν. Αθηνών, στις 14 Φεβρουαρίου 2020

Εισήγηση Ν. Νικολάου Καθηγητή ΑΠΘ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη Επίκ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Μ. Σταυρακάκη Ομότ. Καθηγητή ΓΠΑ

Παρέμβαση Ε. Χρυσικοπούλου

Παρέμβαση Ν. Δάλπη

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Tελευταία Nέα

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 173 επισκέπτες συνδεδεμένους