keosoe

Εκτύπωση
PDF

22 Ιουνίου 2020

Αμερικανικές στρατηγικές για την αναζωογόνηση του οινοτουρισμού

 

Νεότεροι, πιο τοπικοί, πιο διασκεδαστικοί ... Η επικοινωνία πρέπει να προσαρμοστεί μετά την κρίση του Covid 19.

Η Atout France (Γαλλική Υπηρεσία Τουριστικής Ανάπτυξης) πραγματοποίησε πρόσφατα μια μελέτη αγοράς για τον τουρισμό του κρασιού σε 9 εννέα χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, μετά την παγκόσμια επιδημία του Covid-19.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οινοποιεία θα ανοίξουν λίγο-πολύ σταδιακά, σύμφωνα με τους κανόνες που επιβάλλονται από κάθε πολιτεία: για παράδειγμα, περιορίζοντας την χωρητικότητα ή υποδεχόμενοι το κοινό σε εξωτερικό χώρο...

Η μελέτη, που διεξήχθη από εθνικές ημερήσιες εφημερίδες σχετικά με το θέμα, καθιστά ενεργή, όπως στη Γαλλία, την ελπίδα για επανεκκίνηση της δραστηριότητας μέσω του τοπικού τουρισμού: "Όλες οι περιοχές στοιχηματίζουν στο φαινόμενο "Nearcation", σημειώνει η Atout France στη μελέτη της. Με άλλα λόγια, οι Αμερικανοί πρόκειται να περάσουν τις διακοπές τους κοντά στο σπίτι, στη δική τους πολιτεία. Στις ΗΠΑ, ο τουρισμός του κρασιού εξαρτάται ήδη και πάνω απ 'όλα από τον εθνικό τουρισμό, έως και 80% για την κοιλάδα Napa, για παράδειγμα. Η Covid 19 θα ενισχύσει επομένως αυτήν την τάση.

"Η προσέλκυση τοπικών πελατών σημαίνει ότι οι πελάτες είναι γνωστοί σε τοπικό επίπεδο (κάτι που δεν ισχύει απαραίτητα για τις εκμεταλλεύσεις που παράγουν το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών τους από τις εξαγωγές).

Η καλύτερη συμβουλή που μπορούμε να δώσουμε είναι να εργαστούμε συλλογικά, στην κλίμακα ενός αμπελότοπου σε μια λογική προορισμού του τουρισμού, για μια πιο αποτελεσματική προώθηση με τοπικές ομάδες καταναλωτών σύμφωνα με την αρχή "μαζί είμαστε ισχυρότεροι", αναφέρει ο συγγραφέας της μελέτης.

 

Η Covid 19 επιτάχυνε τις ήδη υπάρχουσες τάσεις

Άλλος αντίκτυπος για τον οποίο είναι απαραίτητη η προσαρμογή αφορά τους ηλικιωμένους τουρίστες που είναι πιθανό να είναι λιγότερο πολυάριθμοι, καθώς είναι αναγκασμένοι να περιορίσουν τα ταξίδια λόγω του κινδύνου μόλυνσης. Το πελατολόγιο θα πρέπει επομένως να ανανεωθεί. Ένας Αμερικανός εμπειρογνώμονας που έδωσε συνέντευξη, ο Rob McMillan, συνιστά στις εταιρείες να εστιάσουν την επικοινωνία τους περισσότερο σε αυτόν τον πληθυσμό.

Δεδομένου του άγχους που προκαλεί το πλαίσιο που συνδέεται με την επιδημία, άλλοι συνιστούν επίσης την υιοθέτηση μιας "πιο διασκεδαστικής, πιο παιχνιδιάρικης" επικοινωνίας. «Είναι πιθανό οι πελάτες να αναζητούν ελαφρότητα στο τέλος αυτής της κρίσης, γράφει η Atout France. Δεν θα χρειάζεται πλέον να πείτε: "έλα και ανακαλύψτε τα κρασιά μας, αλλά ελάτε να διασκεδάσετε μαζί μας" ". Με άλλα λόγια, δώστε περισσότερη έμφαση στην εμπειρία και όχι μόνο στο προϊόν. Μια τάση που έχει ήδη ξεκινήσει πριν από την κρίση, αλλά η οποία πρέπει συνεπώς να τονιστεί. Πρέπει επίσης να διασφαλίσουμε ότι η προσφορά είναι πιο «βιώσιμη», «οικολογικά υπεύθυνη και αντιπροσωπευτική της κουλτούρας της περιοχής στην οποία ανήκει». "Συνοπτικά, η Covid 19 δεν προκαλεί τίποτα νέο όσον αφορά τις τάσεις (εκτός της υγειονομικής περίθαλψης), αλλά μάλλον σημαίνει επιτάχυνση των υπαρχουσών τάσεων", καταλήγει ο συγγραφέας της μελέτης.

 

Επιστημονική Συνεδρία

Κλωνική επιλογή στην ελληνική αμπελουργία

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών και των παρεμβάσεων στην Επιστημονική Συνεδρία που διοργάνωσε η ΚΕΟΣΟΕ σε συνεργασία με τα Εργαστήρια Αμπελολογίας του Γ.Π.Α. και Αμπελουργίας του Α.Π.Θ. στο Γεωπονικό Παν. Αθηνών, στις 14 Φεβρουαρίου 2020

Εισήγηση Ν. Νικολάου Καθηγητή ΑΠΘ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη Επίκ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Μ. Σταυρακάκη Ομότ. Καθηγητή ΓΠΑ

Παρέμβαση Ε. Χρυσικοπούλου

Παρέμβαση Ν. Δάλπη

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Tελευταία Nέα

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 497 επισκέπτες συνδεδεμένους