Eιδήσεις
14 Σεπτεμβρίου 2023
Η απαγόρευση της διαφήμισης αλκοόλ δεν επηρεάζει την κατανάλωση
Καθώς η κυβέρνηση της Σκωτίας εξετάζει το ενδεχόμενο απαγόρευσης της διαφήμισης αλκοόλ σε ορισμένα μέρη, μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε, επιβεβαιώνει ότι οι απαγορεύσεις δεν έχουν σημαντική επίδραση στη συνολική ζήτηση και ότι η δημόσια παρέμβαση δεν δικαιολογείται.
Η διαφήμιση για το αλκοόλ χρησιμεύει στην αύξηση των μεριδίων αγοράς των διαφορετικών εμπορικών σημάτων και όχι στην αύξηση της συνολικής κατανάλωσης, συμπεραίνει η μελέτη